Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
free html templates
Mobirise

Eladó Dehler 34C vitorlás a Balatonon
panorámás prémium kikötőhellyel együtt!

Eladó vitorlások, yachtok, hajók, elektromos motorcsónakok a Balatonon.

Dehler 34C sailing yacht for sale
Dehler 34C Segelyacht zu verkaufen

OSZD MEG EZT AZ OLDALT!

2018-as évjáratú, két alvókabinnal (+ egy tároló kabin), elegáns szalonnal, modern konyharész kialakítással, egy fürdővel, teak-borítású cockpittal, egyedi, dupla karbon kormánykerékkel, magasított Pauger karbon árbóccal, lehajtható fürdőplatformmal rendelkező, rengeteg sportos extrákkal is felszerelt, 10 személy befogadására képes, gyönyörű, kimondottan új állapotban lévő, igazi sportos performance cruiser vitorlás hajó az igényesség kedvelőinek.

Sportos felszereltségének és igazán remek menettulajdonságainak köszönhetően, a verseny vitorlázás élménye mellett, rendkívül kényelmes vízi-nyaralóként is minden luxus igényt tökéletesen kielégít.

A hajó átadása új tulajdonosának, megbeszélés szerint kikötőhellyel együtt is lehetséges!

 "A Dehlernek, az új 34-es performance cruiser változatával, könnyű lesz ismét hatalmas 'közönségsikert' elérnie, hiszen mindent bedobott és új, modern kategóriát teremtett valódi technológiai újítással.
Azzal kezdték, hogy megint hozzányúltak az alapanyagokhoz, a hajótest gyártását ugyanis egy általuk szendvicskonstrukciónak nevezett megoldással állították össze. Az üvegszálat egy a korábbinál modernebb műanyaggal, vinilészterrel erősítik, és vákuuminjektált technológiával készítik a hajótestet, ezáltal félelmetesen erős szerkezet keletkezik. Ennek az anyagnak csaknem másfélszer nagyobb a keménysége és tartóssága, mint a hajózásban sokkal elterjedtebb epoxigyantának, vagyis elméletben a hajó élettartama ennyivel is növekszik. A hajótest könnyítése érdekében a Dehler tervezői az üvegszálas anyag alá habmagot tettek, majd kezdődhetett a szendvics befejezése, vagyis az újabb réteg üvegszálas borítás. Az eredmény: időt álló, de könnyű, kellően merev, mégis rugalmas hajótest. És itt nem álltak meg: ahogy a korábbi 34-esben is zseniális volt a könnyű anyag, a mostani újításuk a karbonkeret, amely a hajótest hosszanti merevítéséért felel, és amelyben azonos irányba összeszőtt szénszálak biztosítanak az üvegszálnál is nagyobb keménységet. A nagyobb testvérektől megkapta az úgynevezett bow sprit szerkezetet, ahol kényelmesen kezelhető a genakker, a szerkezet alsó részén pedig kényelmesen elfér a horgony. A hajó menetteljesítményét hihetetlen testsebesség jellemzi, nagyon jól kezelhető, minden kézre áll, jól átgondolt megoldások jellemzik. Ezek tervezésekor, amelyet a Dehlernél jó ideje hagyományosan a Judel/Vrojlik & Co. végez Karl Dehler segítségével, nagyon fontos szempont volt a kabinok tágassága és az álló belmagasság. Mindezekből is látszik, hogy a Dehler főként az igényesebb, egyéni elképzelésekkel megjelenő vásárlókra számít. A hajó tavaly decemberben az Egyesült Államokban a performance cruiser kategóriában elnyerte 'Az év hajója' címet és Európában is a szakmai zsűri 'Az év hajója' címre jelölte."
- aquamagazin.hu - 2017. március 10.

It is a 2018 vintage, with two sleeping cabins (+ one storage cabin), elegant salon, modern galley design, one bathroom, teak-covered cockpit, unique double carbon steering wheel, raised Pauger carbon mast, fold-down bathing platform, equipped with lots of sporty extras, Capable of accommodating 10 people, it is a beautiful, brand new, real sporty performance cruiser sailing boat for lovers of sophistication.

Thanks to its sporty equipment and really excellent driving characteristics, in addition to the experience of competitive sailing, it also perfectly satisfies all luxury needs as an extremely comfortable water holiday.

Handing over the boat to its new owner is also possible, by agreement, together with a berth!

"With the new performance cruiser version of the 34, it will be easy for Dehler to achieve a huge 'public success' again, as it threw everything in and created a new, modern category with real technological innovation. They started by touching the raw materials again, because the production of the hull was put together using a solution they called a sandwich construction. The fiberglass is reinforced with vinyl ester, a more modern plastic than before, and the hull is made using vacuum injection technology, resulting in an incredibly strong structure. The hardness and durability of this material is almost one and a half times higher than that of epoxy resin, which is much more common in shipping, which means that, in theory, the life of the ship increases by that much. In order to lighten the hull, Dehler's designers placed a foam core under the fiberglass material, and then the finishing of the sandwich, i.e. the new layer of fiberglass covering, could begin. The result: a durable, but light, sufficiently stiff, yet flexible hull. And they didn't stop there: just as the light material was brilliant in the previous 34, their current innovation is the carbon frame, which is responsible for the longitudinal stiffening of the hull, and in which carbon fibers woven in the same direction provide greater hardness than fiberglass. It received the so-called bow sprit structure from its bigger brothers, where the genakker can be handled comfortably, and the anchor can be comfortably placed in the lower part of the structure. The ship's performance is characterized by incredible body speed, it is very easy to handle, everything is at hand, and it is characterized by well-thought-out solutions. When designing these, which has traditionally been carried out at Dehler by Judel/Vrojlik & Co. with the help of Karl Dehler, the spaciousness of the cabins and the standing headroom were very important considerations. All of this shows that Dehler mainly counts on more demanding customers with individual ideas. Last December, the ship won the title of 'Boat of the Year' in the performance cruiser category in the United States and was also nominated for the title of 'Boat of the Year' by the professional jury in Europe." - aquamagazin.hu - March 10, 2017

Es ist ein Jahrgang 2018, mit zwei Schlafkabinen (+ eine Staukabine), eleganter Salon, modernes Pantry-Design, ein Badezimmer, Teakholz-Cockpit, einzigartiges Doppel-Carbon-Lenkrad, erhöhter Pauger-Carbon-Mast, herunterklappbare Badeplattform, ausgestattet mit jeder Menge sportliche Extras, bietet Platz für 10 Personen und ist ein wunderschönes, brandneues, echtes sportliches Performance-Cruiser-Segelboot für Liebhaber von Raffinesse.

Dank seiner sportlichen Ausstattung und wirklich hervorragenden Fahreigenschaften erfüllt es neben dem Erlebnis des Wettbewerbssegelns auch alle Luxusbedürfnisse als äußerst komfortabler Wasserurlauber perfekt.

Eine Übergabe des Bootes an den neuen Eigner ist nach Absprache auch mit Liegeplatz möglich!

„Mit der neuen Performance-Cruiser-Version der 34 wird es Dehler leicht fallen, wieder einen großen ‚Publikumserfolg‘ zu erzielen, da sie alles gegeben und eine neue, moderne Kategorie mit echter technologischer Innovation geschaffen haben. Sie griffen zunächst wieder die Rohstoffe an, denn die Produktion des Rumpfes wurde mit einer von ihnen als Sandwichbauweise bezeichneten Lösung zusammengestellt. Das Fiberglas ist mit Vinylester verstärkt, einem moderneren Kunststoff als zuvor, und der Rumpf wird mit Vakuuminjektionstechnologie hergestellt, was zu einer unglaublich starken Struktur führt. Die Härte und Haltbarkeit dieses Materials ist fast eineinhalb Mal höher als die von Epoxidharz, das viel häufiger in der Schifffahrt verwendet wird, was bedeutet, dass sich die Lebensdauer des Schiffes theoretisch um so viel erhöht. Um den Rumpf leichter zu machen, legten die Dehler-Konstrukteure einen Schaumkern unter das Glasfasermaterial, und dann konnte die Endbearbeitung des Sandwichs, also der neuen Schicht Glasfaserbespannung, beginnen. Das Ergebnis: ein langlebiger, aber leichter, ausreichend steifer und dennoch flexibler Rumpf. Und damit nicht genug: So wie beim Vorgänger 34 das leichte Material brillierte, ist ihre aktuelle Innovation der Carbonrahmen, der für die Längsversteifung des Rumpfes verantwortlich ist und bei dem in gleicher Richtung eingewebte Carbonfasern dafür sorgen größere Härte als Glasfaser. Es erhielt von seinen größeren Brüdern die sogenannte Bugsprietstruktur, bei der der Genakker bequem gehandhabt werden kann und der Anker bequem im unteren Teil der Struktur platziert werden kann. Die Leistung des Schiffes zeichnet sich durch eine unglaubliche Körpergeschwindigkeit aus, es ist sehr einfach zu handhaben, alles ist zur Hand und es zeichnet sich durch durchdachte Lösungen aus. Bei der Konstruktion, die traditionell bei Dehler von Judel/Vrojlik & Co. mit Hilfe von Karl Dehler durchgeführt wird, waren die Geräumigkeit der Kabinen und die Stehhöhe sehr wichtige Überlegungen. All dies zeigt, dass Dehler vor allem auf anspruchsvollere Kunden mit individuellen Ideen setzt. Im vergangenen Dezember gewann das Schiff in den USA den Titel „Boat of the Year“ in der Kategorie „Performance Cruiser“ und wurde von der Fachjury in Europa für den Titel „Boat of the Year“ nominiert.“ - aquamagazin.hu - 10. März 2017

Mivel a Mobirise egy asztali alkalmazás, annyi webhelyet fejleszthetsz vele szabadon, amennyit csak szeretnél.

Publikáld a kész webhelyed a helyi meghajtódra, FTP-re, tedd fel az Amazon S3-ra, Google Cloud-ra vagy a GitHub Pages-re. Ne légy egyetlen platform vagy szolgáltató túsza!

Csak dobd a blokkokat az oldalra, szerkeszd meg a tartalmukat helyben és publikáld az oldalt - nincs szükség további technikai ismeretre.

Méretek
Legnagyobb hosszúsága: 10,3 m
Legnagyobb szélessége: 3,6 m
Legnagyobb merülése: 1,95 m
Fixpont magassága: 14,9 m
Vízkiszorítása: 5,9 t

Vitorlázat
Gros, Genua,
Gennaker, Reacher

Műszerezettség
B&G (sebesség-mélységmérő)
B&G Wind (szélműszer)
B&G Multiműszer (2db)
B&G Chartplotter
B&G Autopilot
Compass

Motor
YANMAR 3YM20 (15,3 kW)

Műszaki vizsga érvényessége: 2028.07.17. 

Sizes
Maximum length: 10.3 m
Maximum width: 3.6 m
Maximum draft: 1.95 m
Fixed point height: 14.9 m
Displacement: 5.9 t

Sailing
Gros, Genoa,
Gennaker, Reacher

Instrumentation
B&G Wind Instrument
B&G (depth and speed)
B&G Multi Instrument (2pcs)
B&G Chartplotter
B&G Autopilot
Compass

Engine
YANMAR 3YM20 (15.3 kW)

Validity of the technical examination: 17.07.2028.

Größen
Maximale Länge: 10,3 m
Maximale Breite: 3,6 m
Maximaler Tiefgang: 1,95 m
Fixpunkthöhe: 14,9 m
Wasserverdrängung: 5,9 t

Segel
Gros, Genua,
Gennaker, Reacher

Instrumentierung
B&G Wind Instrument
B&G (geschwindigkeits-tiefenmesser)
B&G Multi Instrument (2 Stück)
B&G Chartplotter
B&G-Autopilot
Compass

Motor
YANMAR 3YM20 (15,3 kW)

Gültigkeit der technischen Prüfung: 17.07.2028.

Mivel a Mobirise egy asztali alkalmazás, annyi webhelyet fejleszthetsz vele szabadon, amennyit csak szeretnél.

Publikáld a kész webhelyed a helyi meghajtódra, FTP-re, tedd fel az Amazon S3-ra, Google Cloud-ra vagy a GitHub Pages-re. Ne légy egyetlen platform vagy szolgáltató túsza!

Csak dobd a blokkokat az oldalra, szerkeszd meg a tartalmukat helyben és publikáld az oldalt - nincs szükség további technikai ismeretre.

Fusion hifi hangosítással (kint-bent)
Quick elektromos horgonycsörlő
2x40+4x45AST LEWMAR R+ csörlő
Dometic klíma (hűt-fűt)
Furlex 204S fockroller
1,90 m állómagasság
Fekhely 6 fő részére
Navigációs pult
Felültöltős hűtő
Dupla mosogató
Elöltöltős borhűtő
Pumpás WC + mosdó
Különálló zuhanykabin
Cokpitzuhany (hideg-meleg)
2 db. 165Ah AGM akkumulátor
1 db. motorindító akkumulátor
Automata akkumulátortöltő
Lehajtható teak-fürdőplatform
Kihajtható gyári fürdőlétra
Mobil cockpitasztal
Cockpit szivacsok
Fedélzeti szellőző
Téli takaróponyva
Perssening
Lazy Jack
Orrsudár
stb.

Fusion with hi-fi sound system (inside and outside)
Quick electric anchor windlass
2x40+4x45AST LEWMAR R+ winch
Dometic air conditioning (cooling-heating)
Furlex 204S jib roller
1.90 m standing height
Bed for 6 people
Navigation panel
Top-loading cooler
Double sink
Front loading wine cooler
Toilet with pump + sink
Separate shower cubicle
Shower head (cold-hot)
2 pcs. 165Ah AGM battery
1 pc. engine starter battery
Automatic battery charger
Folding teak bathing platform
Fold-out factory bathroom ladder
Mobile cockpit table
Cockpit sponges
Deck vent
Winter tarpaulin
Pressing
Lazy Jack
Nosebleed
etc.

Fusion mit HiFi-Soundsystem (innen und außen)
Quick elektrische Ankerwinde
2x40+4x45AST LEWMAR R+ Seilwinde
Dometic Klimaanlage (Kühlen-Heizen)
Furlex 204S Fockroller
1,90 m Stehhöhe
Bett für 6 Personen
Navigationsbereich
Toplader-Kühler
Doppelwaschbecken
Frontlader-Weinkühlschrank
Toilette mit Pumpe + Waschbecken
Separate Duschkabine
Duschkopf (kalt-warm)
2 Stk. 165Ah AGM-Batterie
1 Stk. Anlasserbatterie des Motors
Automatisches Batterieladegerät
Klappbare Badeplattform aus Teakholz
Ausklappbare Badezimmerleiter
Fahrbarer Cockpittisch
Schwämme im Cockpit
Decksentlüftung
Winterplane
Drücken
Fauler Jack
Nasenbluten
usw.

Mivel a Mobirise egy asztali alkalmazás, annyi webhelyet fejleszthetsz vele szabadon, amennyit csak szeretnél.

Publikáld a kész webhelyed a helyi meghajtódra, FTP-re, tedd fel az Amazon S3-ra, Google Cloud-ra vagy a GitHub Pages-re. Ne légy egyetlen platform vagy szolgáltató túsza!

Csak dobd a blokkokat az oldalra, szerkeszd meg a tartalmukat helyben és publikáld az oldalt - nincs szükség további technikai ismeretre.

Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó hajók, vitorlások a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu
Eladó vitorlások, hajók a Balatonon: http://eladovitorlasok.hu

Partnereink

Mobirise

Address

HUNGARY
8174 Balatonkenese Pf:85


Contacts

Email: info@eladovitorlasok.hu
Phone: +36306361552